Sunday, June 17, 2018

Ku Abadikan Dalam Scripters Sebagai Satu Kenangan Yang Terindah.




Bismillah..

Salam dan Selamat Datang pada Chatters & Scripters ..

Setiap orang yang pernah singgah dihati, 
memiliki kenangan tersendiri. 
Kau tidak perlu mengusirnya pergi, 
hanya biarkan lah dia menetap lebih lama lagi. 
Pada akhirnya, ketika kau menemukan orang yang layak dihati, 
dia akan kabur berlari. Kembali ketempat asalnya tadi..






Paduka Ayahanda IRCKiller




Mr SlumDunk




Mr A|ang





Mr Papajo @ LaGeNdA.




Mr SkyNIGHT





Tuan Puteri Comel




Mr Lengkuas




Mr Lalot @  Yus




Puan Darkness




Cik Layra





Mr Slayer





Mr Otai




Mr mat_yie




Cik Pamela




Mr BotakSolo @ kernelpanic @ netters





Cik Aptb




Mr aizat_pirate




nEnEk57




MrJeff




Cik Redhani





Mr St0Ne @ gilozzx




Mr Kurt_Tam




Mrs ina @ ChaosGirlz 




Mr Bob @ Brutal^Man



Puan ummuzahra




Mr SyuK




Puan Cintaa




Mr Ajis




Mr aku




Mr Jamal




Mr Captains @ else





Cik Sabreena




Mr Dil




Mr Gambit




Mr real_okiedokie




Cik Jazlina @ Ulat^kale^kale




Abg Azrien aka Abg_Azrien




Puan Rose_putih






AbangJoe'778 a.k.a Joe'778





Puan Eyla




Mr Resident_EviL




D4RkNeSS




Mr Kurt @ nightshadow




Kucing_hutan




Cik^MoLLy




KcCk




Mr c|dmin @ ikan^sepat @ FamilyIrc




Mr Netter




Puan Ayukiut




Mr Jaws




Mr zeck @ www (kanan baju Avenger)




Mr Wazy




Mr kilogram




Mr Nakay




Mr JHR @ zww




Mr are_cong




Cik Mysarra @ D



Puan Didot




Mr Prince (boya_smart kanan) & Mrs Diana




Mr Sidi & Mrs Qish






Mr MagNakai






Cik Puan Annabelle







Mr Penjejak_Awan @ Comot (kiri sekali)





Mr Perantau (kiri sekali) 




Mr Biowash




Mr slayerteam




Mr Hacintost @ Thor




Mr HaTi`BuDaK @ Ku2Bio




Mr Ridzwan @ uncle-wan




Mr R|der




Mr Lestat




Mr k_reck @ angah @ KatakYangHina




Mr schizo




Mr zildjan



Mr Ace




Ya ALlah
Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu
Agat tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALlah
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALlah
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALlah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepada-Mu

Aamiin


Comments
2 Comments

2 comments :


Klik Skin Kiri Untuk Besarkan Ruangan Chat